02 May 2011

Tanda-tanda Si Dia dah TAK SUKA

1 - Korang call die berkali-kali tapi die tak angkat. Bila korang tanya " Kenapa sayang tak angkat fon tadi? "
Dengan selamba dia jawab " Oh...tak perasan la tadi " 
Bengang kan ?

2 - Dulu : "Sayang" , " Baby " ,  " Honey " dan pelbagai panggilan yang khas tuk orang terspesel la konon.
Then, ntah kenapa tibe-tibe semua tu dah bertukar dengan hanya berbahasa " saya " and " awak "

3 - Mesej hantor 2 3 kali baru nak reply

4 - Mesej yang di-reply-kan pon. Mak aih, malas bebenor die nak balas kot. Kadang tu cam tak tahu nak cakap ape, die hantar "hahaha..." tak pom "huhuhu..."
Haih, pedihnye hati !!!

5 - Bila ajak dating....
"Sory la awak, hari ni saya bz sangat..."
padahal die lepok kat umoh jerk

6 - Ya ! Ia sangat-sangat-sangat menyedihkan ! Die dah lupe befday kite :( Uwwaaa

7 - Kalo ajak berborak, cam cakap ngan kerusi je taw ! Ye la, dah die pom cam nak tak nak je layan kite kan ?
Cerita yang kite cite sekarang pom dah tak menarik cam dulu2 lagi da. Kalo dulu, kite cakap kite dah berak tadi pom die dah nampak epy. Haish...

8 - Dulu bila kite nak bermanja-manjaan ngan die sikit, sekali kite bagi 3x dia balas taw ? 
Sekarang ? 
" Ish, awak ni. Apahal ? "
" Jangan wat perangai cam budak-budak boleh tak ? "
uuuwwaaa terkesot hati waa taw ?

9 - Pendek kata, semua benda yang kite buat, semuanye tak kena

10 - Time dating, korang mesti teruja kan ? concern sangat sal penampilan korang kan ? (errr, ni depends pada individu, sesetengah orang tak kesa sangat pom benda2 camni)
kalo dulu selalu ugok la dapat pujian
"wow ! ensem/cantiknye awak hari ni"
dengan muka smiling eyes die yang bisa bikin jantung ku dug dag dug dag :P

Well, semua ni based on true story. Pengalaman kawan-kawan Rudy. Ye, 9/10 list di atas Rudy pernah rase sendiri. Honestly, SAKIT ! 

Kesakitan bertambah bila aku tanya " Awak ni still nak bersama saya or tak ? "
Nak taw die jawab ape ? " Awak jangan tanya soalan pelik camni boleyh tak ? "
Huh ! Memang terhiris la dengan jawapan die. 

Kesakitan tu then di simbah plak ngan asid pekat.
Bila kite terpakse tunggu mase untuk si dia betol-betol berubah.
So, jangan buang msa dengan orang macam ni.
Kang makin naik rate rakyat Malaysia kena heart attack :P

No comments: