ermm...
byk bende da berlaku...
ader sedih..ader suke..ade geram..ade marah..ade macam2...
huhuhu..balance...
ok kite start dgn citer yg gumbire dulu...
aku da wat mama aku menangis gembire utk aku...
aku da capai impian aku...
29th Apr 2010 aku da konvo diploma..
n dgn pengiktirafan itu..aku da wat die bangge ngan aku..
aku taw die menangis gembire...
aku pon menangis gak...P dalam hati saje..
aku x ley zahirkan airmata tu..
sebab aku taw nt aku akan nangis bersungai2...
kikiki...
kejayaan ku hari ini adalah ketentuan ALLAH..n berkat doa serta semua pengorbanan ibuku...
mama...ibuku yg telah byk berkorban untuk aku n adik2...
tnp die...sape la aku kat dunie ni...
tempat ku bergantung...
tempat aku mengadu sakit...
segala2nya untuk ku...
2nd is...
aku da jumpe membe2 lame aku...
dari skul pu3 and teknik...
hangout merayau2 memang xtvt kami...
hihihi...
kawan aku yg kahwin pon ade gak...
AYU n ADI...SELAMAT PENGANTIN BARU.. (15th June 2010)
next...here goes the sad ones...
sometimes aku tataw ape yg aku nk lam idop aku...
aku konfius...
ape yg aku sedang cari dalam IDOP NI SEBENARNYER???
kejap gitu..kejap gini...
yg mane satu aku ni...
herm....
aku perlu kan some1 lam idop aku...
yes !! i admit it...
but sometimes...
aku rase xnk sape2 pon lam idop aku...
huhuhu
tataw nape...
kadang2 aku ni terlalu menyakitkan aty...
aku cam pentingkan diri sendiri...
terkapai2...xder haluan gitu...aku main hentam je lam seme keje aku bwat...
degil memang imej aku...
xdgr teguran mama aku...
aku taw seme tu..aku nyesal..
p aku wat jgk bende yg same berulang kali...
hmmm...
aku cam x berfikiran matang...
bodoh2 siket...
lastly...
its all about him...
S...
name tu...
muke tu...
suare tu...
everything about him...
aku sket pon x ley lupe...
aku sayang die...
die taw x??
die dgr x??
die sedar X???
betapa aku inginkan die lam idop aku...
betapa aku nk bersame die...
nk kongsi semua cerite aku ngan die....
mane die??
mane aku nk cari???
ya ALLAH....dgr la doa ku...
dy still x boleh lupekan cuk...
dy still nk cuk...
x pernah berubah pon seme tu....
xkire la seterok mane pon cuk lyn dy...
dy tetap nmpk cuk...
bodoh kan dy neh??
kdang2 aku x taw ape perlu aku buat bile aku ingt die...
hny airmate n doa saja yg mampu aku luah...
msg2 die yg aku salinkan lam kertas aku bace balik...
rase tenang tapi sakit..
hmmm....
sampai bile semua ni akan menghantui aku??
aku pon tataw...
mungkin kah ader cerite indah buatku selepas ini?????
1 comment:
:'(
Post a Comment