08 July 2010

...1 litre of Tears...

aku cube terime hakikat die da xder lam idop aku...
aku cube dengan semua kudrat yg aku ada tuk lupekan die...
n idop cam biase...
tp makin aku cube...
makin juh aku lari..makin byk yg aku nk taw ttg die..
sehat kah die?
cam ner kehidupan die ??
ok ke x...??
kenape n mengape???
macam mane aku nk kawal semua tu??
kadang2 aku bace mesej2 die kat fb...
hmmm...
die bahagie...
ape ag yg aku tggu ni??
ape agyg aku nk dari die??
wake up rudy!!!!!
tp deep down inside my heart...
hati aku rase sakit..
nk telan airliur pon rase sakit...
sakit sgt...
rase cam nk SCREAMING OUT LOUD!! nk panggil name die...
hmmm...bodoh kan aku ni??
camne aku nk cure penyakit bodoh aku ni??
LOVE IS FAKE N FAKE IS LOVE...
dulu kawan laki aku pernah cakap cam tu kat aku...
n sekarang half of me admit it!!!
dan aku jugak hipokrit...!!!
damn it!!!
kenapa aku jadi terok sgt ni??
kenape??
kenape aku semakkan otak aku pikir sal die??
huhuhuhu...ntahlah...
aku pon tataw nape...
cam org x siuman lak rase...
kadang2 aku rase aku ley idop tnpa mengingati die...but smtimes...
aku rase aku nk sgt duk sebelah die...
n having conversations..just two of us...
ckp ape2 je yg ader lam kepale aku...
aku rase nk bagitaw semua kat die...
indahnye saat tu...

hehehehe...
kadang2 aku terpaksa tipo...
tipo aku bahagie giler tnpa die....
konon2nye...aku memg da lupekan die...
BONGOK!!!
ayat tu memang sesuai tuk aku yg bodoh ni...
sayang pada orang yg x pernah sedar pon kewujudan aku...

p hakikatnyer...
lam mimpi aku selalu menangis...
teringat kat die...
aku rindu semua nyer...
hny YG MAHA ESA tahu ape yg benar lam haty kosong aku...
aku cube sekuat yg mungkin..
sedaya nye aku...
dengan penuh tenaga tuk idop ceria dan tnp mengingati die....
aku mahu jadi kuat...
kuat utk menghadapi kenyataan...

kenyataan...
yg ada...
di mana aku dan die xkan bersame...
dan aku x kan ader peluang tu dalam hidup ni....
dan hidup akan datang...
aku xkan ade peluang tu...
TAK KAN!!!!!

No comments: