08 May 2010

fuh..lega..

aku ingat idop sorang ni sunyi..
tanpa dengar kaba dari die..
aku ingat aku akan bersedih selalu..
tp rupe2nye x..
aku rase lebih selesa...
rase lega yang teramat..
aku baru sedar..
selama ni semua yang aku buat,,,
semua nye sia2..
bazir mase..
bazir duit...
biler da duk sorang ni..
tibe2 aku baru noticed that i dun have to spend my money for topping up kredit aku..
hahahhaha..
kenape la sekarang aku bru sedar ea?

p kadang2..
adef gok rase sunyi..
xder tempat tuk bercerite..
kawan2 pon x semestinyer ade mase tuk kiter selalu kan?
ade gak mase2 die nk duk ngan pakwe n makwe dorang..
hmmm...
so biler aku rase seday ke ape..
aku wat la keje paper..
aku g beli makanan n ajok adek2 aku lepok depan tv...
uhuhuhu..
bes ugok gitu..
kadang2 aku anta msg jiwang2 kat mama aku..
hihihi..
sian kat mama aku kan?
terpakse lyn aku...
kui3...

hmmm....
mybe satu ari nt aku akn ok...
akan jumpe laki yang ley jaga aku...
p bukan lam mase terdekat ni la..
aku da serik...
aku da letih menangis tuk laki..
wat bazir mase je seme tuu...
hmmm..
pape pon...
aku hargai life aku sekarang...
aku bersyukur...
segalenye yg aku ader sekarang..
asalkan aty aku x saket..
aku x kesah...
n asalkan aku x saketkan aty orang lain..
aku bahagie kini..
terime kasih kepada mereka yg pernah hadir..
tinggal kan kenangan lam idop aku...
dan pergi tnp kerelaan aku...
terima kasih kerana ajar aku berjalan ketika aku terjatoh...
dan tinggalkan aku ketika aku bisa berdiri sendiri...
:)

1 comment:

Rudiey_Sepet said...

nk nanigs je ase biler bace balik :(