03 March 2011

Idea Gila Cik GAGA

Bosan gile sampai tataw nak buat apa. Bace blog orang, search web situ sini, tibe2 jari tertekan fashion blog - Gaga Weird Outfits. Ahaks. Memang PELIK, ANEH. Tapi sejujurnya Rudy salute dia, sebab die terlalu pelik dan jenis kebal tak kesah orang nak kutuk ape pon.

Kat web situ sini bersepah, or in bahasa Kelate "berjebok" pixcha GAGA yang pelik. Jom treasure !

the hair - die amek rambut sape weis ?

 button head - dulu riben sekarang butang pulak. Bapok gile beso!

 holy vampire - apa plak niiii ??
lady meets village people - aik ?? GAGA jumpe orang kampung pakai gini ke ??

 bondage - kalo nak jadi pengganas bole kot pakai gini ??
bubbles - otak die ni sehat ke tak ?

muppet skirt - Gaga u memang "kreatif"

my pony girl - underwear die paling menyerlah ! roarr !!

 ceramic vintage - no komen, lu pk la sendiri

life is plastic - hahaha, gile !

lobster head - Gaga suke makan seafood

proper - pandai gak minah ni pakai sopan2

quilted queen - Gaga, i suke payung u la. Mao pinjam bole ?

rock 'n roll jackie - muka Gaga yang sememeh

sparkly - berjuta bintang bernyanyi, ku di antara yang satu

queen of universe - Gaga pakai dawai ke straw berputar2 ?

3 layer cake - hahaha, lucu weis 

***

BUT, ada ugak outfits Gaga yang pelik tapi lawa di mata saya. Meh sini nak tunjuk.
the iced princess - i love this outfit.

geeky chic - perfecto !

marilyn monroe punk - suke suke suke !

new jersey - Ok kan ?

precious gems - this is ok !

you gimme butterflies - wow! glasses yg unik,ok !

Not all of her outfits tu pelik, ade jugak outfits die yang ok, ok ? Kat luar sane, ade ugak fans die yg obses and sanggup pakai macam die la. mekap, outfits everything nak tiru die. 

***

Pernah tengok minah pelik ni tanpa mekap ?

urm...no komen. mekap memang penting bagi seorang wanita. 

GAGA sebelom jadik artis (left), bile da jadi celebrity gini plak jadinye (right)
TQ

BTW, Gaga saya mitak maap jika kata-kata saye menyinggung persaan awak. (Tu pun kal awok paham bahasa Melayu :P )

No comments: