Kat web situ sini bersepah, or in bahasa Kelate "berjebok" pixcha GAGA yang pelik. Jom treasure !
the hair - die amek rambut sape weis ?
button head - dulu riben sekarang butang pulak. Bapok gile beso!
holy vampire - apa plak niiii ??
lady meets village people - aik ?? GAGA jumpe orang kampung pakai gini ke ??
bondage - kalo nak jadi pengganas bole kot pakai gini ??
bubbles - otak die ni sehat ke tak ?
muppet skirt - Gaga u memang "kreatif"
my pony girl - underwear die paling menyerlah ! roarr !!
ceramic vintage - no komen, lu pk la sendiri
life is plastic - hahaha, gile !
lobster head - Gaga suke makan seafood
proper - pandai gak minah ni pakai sopan2
quilted queen - Gaga, i suke payung u la. Mao pinjam bole ?
rock 'n roll jackie - muka Gaga yang sememeh
sparkly - berjuta bintang bernyanyi, ku di antara yang satu
queen of universe - Gaga pakai dawai ke straw berputar2 ?
3 layer cake - hahaha, lucu weis
***
BUT, ada ugak outfits Gaga yang pelik tapi lawa di mata saya. Meh sini nak tunjuk.
the iced princess - i love this outfit.
geeky chic - perfecto !
marilyn monroe punk - suke suke suke !
new jersey - Ok kan ?
precious gems - this is ok !
you gimme butterflies - wow! glasses yg unik,ok !
Not all of her outfits tu pelik, ade jugak outfits die yang ok, ok ? Kat luar sane, ade ugak fans die yg obses and sanggup pakai macam die la. mekap, outfits everything nak tiru die.
***
Pernah tengok minah pelik ni tanpa mekap ?
urm...no komen. mekap memang penting bagi seorang wanita.
GAGA sebelom jadik artis (left), bile da jadi celebrity gini plak jadinye (right)
TQ
BTW, Gaga saya mitak maap jika kata-kata saye menyinggung persaan awak. (Tu pun kal awok paham bahasa Melayu :P )

























No comments:
Post a Comment