![]() |
| Don't Need to Pretend You Love Me |
![]() |
| material used |
Dah lame plan tuk lukis situasi macam ni. Akhhirnya, hari ini aku ada masa tuk diri sendiri. Dulu, xbf aku pernah tipu aku, curang dan tikam aku dari belakang. Kalau ikutkan hati, aku rasa cam nak LEMPANG je. Aku mungkin rasa puas hati kot kalo buat camtu. Tapi aku cepat2 mengucap tarik nafas panjang2. Kita kena terima sesuatu perkara tu dengan hati yang terbuka. Pasrah dan terima Qada' dan Qadar. Tak boleh ikut perasaan. Kena bertindak bijak kalau tak kamu akan menyesal. Jangan biarkan perasaan marah kawal corak pemikiran kita. Kerana perasaan marah mungkin juga akan mengundang bahaya tuk diri kita sendiri.
SABAR.
Percaya pada TUHAN.
ALLAH Maha Adil.
(sila klik link di atas)


No comments:
Post a Comment