Assalamualaikum....
Lame giler tak hapdate blog. Tak sempat. Siang kerja, malam kerja. Kerja GILA.
Otak juga menggila memikirkan masa depan, impian, cita-cita. Apa yang aku kejar ? Janji2 aku dengan orang dah tertunai kah ? Aku sendiri pun lupa. Aku pernah janji nak buat tu nak buat ni, tapi masih tertunggak. Maaf.
Sebenarnya, aku tengah planning something. Ntah la akan jadi nyata atau tidak :)
My family (especially my lovely mama) support project aku ni. Segelintir kawan aku tahu tentang ni. Dan aku janji akan siapkan bulan lepas. But masih tergendala. Maafkan saya ya ?
Saya janji kerja ni akan siap. I need u guys. :) Please support me :)
This is what I am talking about...
TADAA !!
![]() |
| klik untuk tumbesaran |
insyaALLAH
tidak lupa kepada Encik Sarman yang banyak beri tunjuk ajar dan komen.
p/s : character wujud selepas aku bangun dari tidur yang agak lama. bangun je tido, tanpa cuci muka, gosok gigi. tros amek pensel and lakar. hahaha. and there is sumone yang teruja gila nak tengok hasil kerja saya. saya hargai sangat. :) saya janji project ni akan disiapkan secepat yang mungkin. i'll try my best. i promise.
:) :) :)





No comments:
Post a Comment