Assalamualikum wbt....
Hello lovelies....
Kali ni Rudy lukis si kecil molek lagi manje. This little Miaow Miaow.
Honestly, agak lame Rudy siapkan. Almost two hours nak siapkan.
Rudy cube buat yang terbaik tuk "fur".
And this is the result,
Tadaaa !!
#1# - Rudy letok soft toys kat kepale kitty ni.
But my mama said, " ape benda ni ? Anok kucing sekor lagi ko?"
#2# - After my family kritik krutuk, I erased soft toy tu. So, what do u think, Lovelies ??
U choose !
BTW, Rudy draw kitty ni sebab Rudy rase sayu sangat coz every single day Rudy ulang alik ke kampus (KB-Machangster). I have to face kematian kitties kat tengah jalan. Ciannye. Dalam sehari sekurang2nya 3 ekor kittens yang terpeleok kat jalan. Pemandu2 berhemah sekalian, bukan manusia je yang melintas jalan. :)
So, please. Jangan la rush sangat,ea.....
p/s : I wonder lah, esok brape ekor kitty ag akan mati. :'(
2 comments:
kalau nak result karya yang lebih bagus lagi, haruslah lebihkan tumpuan pada pemahaman dari sudut form dan anatomi subjek yang ingin dilukis (khususnya dalam kategori figura manusia/binatang)~
oh. timokasih encik oRen. Sy masih belajar, belajar dan belajar lagi. trimas tuk tips tu. Btw, sy nk tny, lukisan yang perempuan tu, selendang purple, apakah kesilapan yang harus diperbaiki ? terimakasih skali lagi ;)
Post a Comment