*lukisan tuk task adek aku*
haih sayang rasenye nk bagi kat dorang :)
time lukis pixche ni, memang aku rase rindu sgt kat masa lalu.
kena kejar ngan cikgu disiplin (yeah,aku budak nakal tapi dalam hati ada taman bunga orkid)
lepak kat library (aku p tidow je)
teman kawan aku dating kat tangga (aku takde orang nok, so jadi peneman jela)
kawan2, aku sangat rindu saat2 ni
kite nangis same2 bile kite nak berpisah
kite jatoh moto same2 kat depan paga sekola
kadang2 kite tersalah paham,
terlancur kate2 yang tak best di dengar dek tinge
tapi dengan cepat kite memaafkan
haih, rinduwwww!!!
sekarang semua dah beso,
doh nak kawen da semua,
uuuwwwaaaa
T-T
2 comments:
hahaha...jatuh motor sama2 depan paga skoloh..wuuuuuu
yolow doh. hok tu kenangan palim best !! hahaha
Post a Comment