seorang wanita yang banyak berkorban untuk masa depan ku, untuk keselesaan hidupku...seorang wanita yang byk berkorban untuk kebahagiaan orang lain...seorang isteri dan seorang ibu yang penuh dengan kasih sayang pada orang di sekeliling die..seorang isteri yang sanggup lakukan ape saje demi seorang lelaki bername suami...seorang ibu yg berkerja keras demi kemewahan, kesempurnaan hidupku...aku seorang anak yg baik ke??? da banyak kali aku buat die menitis airmate kerana perangai aku...kadang2 mama terhiris ngan kate2 aku...terok kan aku ni?? bangga x mama dapat anak macam aku?? aku kadang2 tnp sedar wat mama aku terluka ngan kate2 aku, perbuatan aku...layak ke aku masok syurga nnt?? betapa byknye dosa2 aku kat mama...
aku rindu die sekarang ni..rindu sgt...lam dunia ni..pelokan ibu paling best!! tenang je rase time ley ciom tgn ibu...thanx mama coz selalu bersabar ngan perangai along yg tah pape nii..
mama lah contoh ibu terbaik..along nak jadi cam mama..mama maafkan along..along sayang mama.. =) terima kasih mama...xde kate2 yg plg baik n terindah along bley bg kat mama..betapa along rase bersyukur dapat jadi ank mama...
No comments:
Post a Comment