semua orang penah jatoh cinta kan?
same gak ngan aku..
aku penah lalui kisah cinta yang terindah
yg terindah dari org lain...
yg tersedih dalam hidup aku...
aku selalu terpakse lepaskan orang yg aku sayang..
n aku wat seme tu sebab aku sayang dorang..
bukan kehendak ati aku pon...
kalu ikotkan kate ati...
aku sanggup lakukan ape saje...
aku xkisah tentang diri aku sendiri...
aku sanggup jadi hamba sekalipon..
p aku kene pikir dengan waras...
aku x ley paksa org sayang kan aku...
aku kena pikir gak perasaan org yg aku sayang..
bahagiakah die bile bersame aku?
aku kene pikir semua tuuu...
n sebab aku pikir camtu lah aku tekad tuk lepaskan die...
dulu aku taw lam aty die ade pompuan len...
p aku degil nak troskan jugak hubungan yg macam tu..
akhir sekali ape aku dapat??
saket...
saket yg terdalam...
aku nangis sepuas2 ati...
aku belajar tipo diri sendiri kononnye aku ley idop tnp die...
p hakikatnye...
aku lemah...
kaki aku selalu terpijak batu2 yg tajam...
p aku tipo diri sendiri
nak tunjuk kuat la konon...
padahal kaki tu da berdarah terok...
sekarang...
aku belajar redha..
redha dgn ketentuan ILLAHI
aku belajar menelan sesuatu yg pahit itu dengan senyuman...
aku belajar derdiri teguh dengan tongkat...
YG MAHA ESA di atas sane lebih mengetahui
kenapa n mengapa aku harus melalui semua ni...
Mama : lambang kebahagiaan aku...
thanx mama..4 owez being there 4 me...
terima kasih juga pada teman2 yg sentiasa ader bersame
berusaha menngembirakan aku...
YA ALLAH...
aku bersyukur pd MU
terhadap segala ape yg Kau kurniakan untuk ku...
ampunilah dosa2 hambaMU ini...
aminnn
No comments:
Post a Comment